Sinds dit seizoen hebben we nieuwe shirts met een nieuwe sponsor. Maar wat doe je dan met de oude? Gebruik je die als trainingsshirt, als aandenken of leg je het in de kast? Toch zonde van de shirts. Dan komt een van de club leden in gesprek met Cora en Ronald. Deze...
Oude clubshirts naar Gambia
Lees meer


